NIEUWS

12
sep

Uitgepraat of in gesprek?

Op 28 september a.s. geven Caroline Koetsenruijter en ik de Masterclass "Professionalisering Klachtbehandeling" op het landelijk PCMO congres in Den Haag "Uitgepraat of in gesprek?". Meer informatie......
LEES MEER
07
sep

Top 10 beperkingen bij effectieve klachtbehandeling

Gij zult niet schelden op de ambtenaar! Lijkt logisch, toch? Helaas is de praktijk vaak anders. Vandaag verscheen hierover onze blog op de Linkedin Groep Klachtwijzer. Terug te vinden via de link: Linkedin Groep KlachtWijzer
LEES MEER
07
sep

Ombudscommissie gemeente ‘s-Hertogenbosch en Nationale Ombudsman in gesprek met Bossche burgers

De Nationale Ombudsman en zijn team trokken tijdens hun tour door Brabant en hun bezoek aan de gemeente ‘s-Hertogenbosch op 6 september jl. samen op met de hier opererende Ombudscommissie ‘s-Hertogenbosch. Klachten van Bossche burgers werden op deze wijze adequaat opgepakt. Deze aanpak illustreert de goede samenwerking die tussen beide instituten al jarenlang bestaat. Ombudscommissie...
LEES MEER
31
aug

Lancering “KlachtWijzer”.

Ook via de LinkedIn groep KlachtWijzer is vanaf heden de KlachtWijzer beschikbaar. Dé tool voor professionals binnen het intern klachtrecht op dit moment. Hierin staan organisatienormen voor een effectieve, behoorlijke en procedureel rechtvaardige klachtbehandeling.
LEES MEER
31
aug

Opleidingsmodule “KlachtWijzer” van start.

Op 25 januari, 1 februari en 8 februari 2018 gaat de opleiding “KlachtWijzer” van start. De inschrijving voor deze - gewilde - opleidingsmodule is vanaf vandaag opengesteld. Er zijn beperkt plaatsen beschikbaar. Wees er dus snel bij, want vol= vol. Aanmelden kan tot 1 november 2017, via info@ynparley.nl of info@instituut-kcb.nl.
LEES MEER