NIEUWS

07
nov

Nieuw: Klacht Challenges op Linkedin groep KlachtWijzer. Doe mee!

De eerste uitdaging rondom effectief omgaan met klagers staat nu op de Linkedin groep Klachtwijzer! Word lid en doe mee! Wat zou jij concreet doen of zeggen als een klager aan de telefoon roept: “Ho stop maar! Ik wil nu naar de Nationale Ombudsman!”. De wijsheid zit in de groep………
LEES MEER
07
nov

Inschrijving voor Masterclass “Klachtwijzer” op studiemiddag Vereniging voor Klachtrecht geopend!

Op 22 november a.s. geven @Caroline Koetsenruijter en ik wederom de Masterclass KlachtWijzer. Dit keer op de studiemiddag voor de Vereniging voor Klachtrecht, te Utrecht. We nemen klachtbehandelaars op een interactieve wijze mee in “De reis van de klacht” voor een procedureel rechtvaardige en rechtmatige klachtbehandeling. Aan de hand van onze KlachtWijzer. Leden van de...
LEES MEER
07
nov

Workshop “de responsieve gemeente” Juridische 2-daagse VNG goed bezocht

Waarom moeten gemeenten responsief zijn? Omdat de burger in toenemende mate het gevoel heeft dat de overheid hem niet ziet, hoort en serieus neemt. Over hoe je het perspectief en de beleving van de burger centraal stelt, ging de workshop “de responsieve gemeente” die @Caroline Koetsenruijter, @Sanne Marx en ik gaven op de Juridische 2-daagse...
LEES MEER
07
sep

Top 10 beperkingen bij effectieve klachtbehandeling

Gij zult niet schelden op de ambtenaar! Lijkt logisch, toch? Helaas is de praktijk vaak anders. Vandaag verscheen hierover onze blog op de Linkedin Groep Klachtwijzer.
LEES MEER