NIEUWS

14
dec

Nieuw: De RegelWijzer!

Een nieuwe tool, toepasbaar in de werkpraktijk van professionals, werkzaam binnen het domein van klachtbehandeling. De RegelWijzer is een compilatie van de top 10 belangrijkste juridische basisvereisten uit hoofdstuk 9 Awb, die gelden voor interne klachtbehandeling.
LEES MEER
07
dec

Klaar voor een nieuwe uitdaging?

De tweede uitdaging rondom effectief omgaan met klagers en beklaagden staat nu op de Linkedin groep Klachtwijzer! Word lid en doe mee! Wat zou jij concreet doen of zeggen als een beklaagde tegen je zegt:” Ik eis van jou dat jij hier mijn kant kiest en de klacht ongegrond verklaart. Ik kan zelfs met getuigen aantonen...
LEES MEER
07
dec

Veel interactie in de Masterclass “Klachtwijzer” op studiemiddag Vereniging voor Klachtrecht.

Op 22 november gaven @Caroline Koetsenruijter en ik de Masterclass KlachtWijzer op de studiemiddag voor de Vereniging voor Klachtrecht, te Utrecht. We namen klachtbehandelaars op een interactieve wijze mee in “De reis van de klacht” voor een procedureel rechtvaardige en rechtmatige klachtbehandeling. Aan de hand van onze KlachtWijzer. En ook onze nieuwe RegelWijzer. Onze presentatie...
LEES MEER
07
sep

Top 10 beperkingen bij effectieve klachtbehandeling

Gij zult niet schelden op de ambtenaar! Lijkt logisch, toch? Helaas is de praktijk vaak anders. Vandaag verscheen hierover onze blog op de Linkedin Groep Klachtwijzer.
LEES MEER